środa, 23 marca 2016

Kamila

Gdańsk Brzeźno, 13.03.2016r. 





mega spontan, ale jaki udany! :) Kamila jest przepiękną modelką. od jakiegoś czasu obserwowałam jej fanpage i miałam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać i coś razem stworzyć. uwielbiam fotografować tak charakterystyczne modelki. bardzo miło spędziłam ten czas, a z efektów jestem zadowolona. czego chcieć więcej? mam nadzieję, że niedługo ponownie się spotkamy. oby tym razem było trochę cieplej! :) zapraszam do oglądania efektów! 























4 komentarze :

  1. Cudowne ujęcia! Pełne ciepła i słoneczka :) Przepiękna modelka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te włosy! :o
    O jejciuniu, piękna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za nietuzinkowa uroda, łał!
    Zdjęcia są piękne, wspaniała kolorystyka. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały ten spontan!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka