środa, 27 kwietnia 2016

Eve

Sopot, 10.04.2016 r.





Ewa jest po prostu idealną modelką! jest kobietą o przecudownej urodzie (te oczy i włosy!!! <3) do tego sama zorganizowała wizaż, fryzjera i stylizację oraz zaproponowała miejsce. :) ja jedynie przyjechałam "na gotowe" i fotografowałam. trafiła nam się wspaniała pogoda - było cieplutko i słonecznie, dzięki czemu udało nam się stworzyć magiczne, wiosenne kadry. zapraszam do oglądania i zostawiania komentarzy :) 




















zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4

6 komentarzy :

  1. 7, 13 i 14 - najcudowniejsze ujęcia jakie widziałam z tegorocznych 'kwiatuszkowych' sesji. C U D O!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie po prostu... Nie widzialam piekniejszego zdjecia w kwiatkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak miło mi czytać takie słowa, kochana! bardzo dziękuję! :*

      Usuń
  3. pięknie podkreślone oczy; uwielbiam kolory na Twoich zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te podkreślone oczy to zasługa wizażystki, makijażem pięknie uwydatniła ten błękit oczu. <3 potem tylko lekkie "poprawki" w ps :) dziękuję!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka