środa, 6 kwietnia 2016

Magda

Sopot, 23.03.2016r. 





Magda jest jedną z modelek, które zgłosiły się do mnie w odpowiedzi do mojego posta na grupach fotograficznych. jej uroda od razu mi się spodobała. przepiękne blond włosy i błękitne oczy to zdecydowanie jeden z moich fotograficznych ideałów. takie buzie aż chce się focić i focić. :) zaproponowałam Magdzie jedynie miejsce i to, że zrobimy delikatne portrety. ona zabrała całą torbę ciuchów, pomalowała się i działałyśmy. zapraszam do oglądania efektów. :) 














i druga stylizacja :)








zdjęcia wykonałam canonem 70d z obiektywem revuenon 55mm f/1.4

mod i mua. Magdalena Gągoł

7 komentarzy :

  1. I znowu czarujesz! Najbardziej podoba mi się to, gdy Magdzie wychodzą drzewa zza głowy, jak rogi i to poniżej. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz niesamowitą magię na zdjęciach.....jest tutaj wiele cudownych kadrów

    Podoba mi się bardzo kolorystyka tych ujęć.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka