poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Paulina

Gdańsk, 24.03.2016 r.




uwielbiam tę sesję! jestem bardzo zadowolona z jej efektów. Paulina podesłała mi pomysł, który od razu mi się bardzo spodobał, mimo, że nie jest w moich klimatach. ale nie można się ograniczać! ^^ współpraca z Pauliną i Moniką przebiegła w bardzo miłej atmosferze. takie sesje to sama przyjemność. :) pogoda na początku nie zapowiadała się zbyt ciekawie - ciemno, ponuro i deszczowo. jednak, na szczęście, po wizażu się rozpogodziło i mogłyśmy spokojnie działać. zapraszam do oglądania i komentowania. :) 





















mod. Paulina Buła

zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4

3 komentarze :

  1. JEJKU! Ta sesja jest cudowna! Przepiękna! Jejku! Cudowny klimat! Piękna modelka. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki temat sesji to nie moje klimaty, ale przedostatnie zdjęcie jest kapitalne. Sprawdzałaś jak wygląda w B&W? Mam wrażenie, że wtedy nabrałoby mocnego charakteru i spojrzenie byłoby jeszcze bardziej hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka