piątek, 6 maja 2016

Klaudia i Agata

Jelitkowo, 24.04.2016 r. 







uwielbiam tę sesję, uwielbiam Agatę i Klaudię. i oczywiście kochaną Natalię, która wspólnie ze mną fotografowała dziewczyny i towarzyszyła mi cały weekend. to zdecydowanie jedna z tych sesji, która w zapadnie mi w pamięci na bardzo długo. urody dziewczyn pasują do siebie idealnie, wyglądały jak dwa przecudowne aniołki, które tylko podziwiałyśmy i podziwiałyśmy. wiedziałam, że ten duet będzie strzałem w dziesiątkę. 

pogoda na ten dzień nie zapowiadała się zbyt ciekawie, jednak postanowiłyśmy zaryzykować i było warto. co prawda było bardzo zimno, jednak dopiero na początku fotografowania drugiej stylizacji zerwał się mocny wiatr, pojawiły się czarne chmury.. i zaczął padać grad. ale o tym w kolejnym poście. :) zapraszam do oglądania moich aniołków <3 



















modelki. Klaudia Zorant i Agata Ptasińska
mua. Agata Ptasińska

dziękuję dziewczyny. <3

zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4 

26-28 maja będę w Lublinie. zapraszam na sesje :) 

7 komentarzy :

  1. jestem zakochana w tych kadrach <3 modelki tworzą świetny duet! bardzo podoba mi się kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja! Piękne modelki, świetne stylizacje i niesamowite kadry. Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawał niesamowitej pracy, jest co podziwiać!
    Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie mi się podoba, jestem fanką Agaty. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka