środa, 18 maja 2016

Roxy

Koźliny, 2.05.2016 r.




dziś mam dla Was efekty mojej ostatniej sesji z Roksaną. moja pierwsza majowa sesja! uwielbiam ten miesiąc. <3 sesja była naszym must have na majówkę. cieszę się, że w końcu udało nam się zrobić coś bardziej zaplanowanego, bo ostatnie nasze sesje to spontany :D.

szczerze mówiąc nie wiem jak to się stało, że już minęła połowa maja, a ja mam dopiero 2 sesje za sobą. mam nadzieję, że do końca miesiąca uda mi się zrobić jeszcze kilka sesji. wiosna to zdecydowanie mój ulubiony okres do fotografowania i mam zamiar jeszcze ją porządnie wykorzystać! mimo, że pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza :)

















 







pozowała Roksana Leśniak <3

5 komentarzy :

  1. o matko... przepiękne zdjęcia! Nie mogę oczu oderwać! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawa słońcem cudowna! zakochałam się w niektórych kadrach <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka