wtorek, 14 czerwca 2016

Ania

Gdynia Główna, 22.05.2016 r. 






sesja z Anią przebiegła ekspresowo, bo trwała tylko pół godziny, a wyszło na prawdę sporo fajnych zdjęć. bardzo lubię takie szybkie sesje i modelki, które wiedzą, co robić oraz to jaki efekt chcą osiągnąć. ^^ Ania odezwała się do mnie parę miesięcy temu i zrobiła na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie - jako jedna z niewielu modelek, które piszą do mnie napisała konkretnie jakie chciałaby zdjęcia, gdzie i zaproponowała stylizację. fajną odskocznią jest to, gdy modelka tak angażuje się w sesje i na dobrą sprawę fotograf przychodzi na gotowe :)















zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem tamton 17-50mm f/2.8

pozowała Ania Kotłowska

3 komentarze :

  1. Piękne w swej prostocie. Czwarty kadr jest prześwietny! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proste i klasyczne zdjęcia, takie lubię. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka