czwartek, 16 czerwca 2016

Paulina

Lublin, 26.05.2016 r.





pierwsza, a zarazem (chyba) moja ulubiona sesja z Lublina! wszystko za sprawą super ekipy :) Daria, wizażystka, napisała do mnie z propozycją współpracy jakiś czas przed moim przyjazdem do Lublina od razu się zgodziłam i postanowiłam poszukać modelki. wybór padł na przepiękną Paulinę, którą obserwowałam od dawna. Daria przygotowała przepiękne stylizacje i wykonała cudowny makijaż. opaski po raz kolejny użyczyła zdolna Magda Falenta. a fociłyśmy w duecie z moją Natalką, która przez te parę dni ugościła mnie u siebie w Lublinie. :* 

pogoda tego dnia zapowiadała się fatalnie, dojechałam do Lublina koło 12 i co mnie spotyka? coś czego najbardziej się obawiałam - ulewa.. na każdą sesję miałam ograniczony czas, więc nawet nie było możliwości przełożenia, tylko odwołanie, a tego bardzo nie chciałam. jednak głupi ma zawsze szczęście - pogoda się poprawiła i mogłyśmy na spokojnie działać. bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć tę sesję i mam nadzieję, że Paulina jeszcze pojawi się przed moim obiektywem. takie modelki to skarb <3
















zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywami: revuenon 55mm f/1.4 i tamron 17-55mm f/2.8

modelka: Paulina Nalepa
mua i styl: Daria Zdanek 
opaska: Magda Falenta 

i backstage:





5 komentarzy :

  1. Dziękuje Kochane za cudowną sesje ❤ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja! Można wiedzieć, jakiej wielkości blendy używasz i jak oceniasz jej przydatność na sesjach? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ślicznie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i świetny klimat ♥ Te kwiaty idealne!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://martaandrzejczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka