wtorek, 5 lipca 2016

Adrianna

Lublin, 26.05.2016 r.





minął ponad miesiąc od mojego wyjazdu do Lublina, więc chyba czas dodać resztę sesji! :) teraz kolej na sesję z przepiękną Adrianką. obserwowałam Ją bardzo długo i liczyłam, że kiedyś będzie okazja spotkać się i razem coś stworzyć. uwielbiam urodę Adrianny, żałuję tylko, że dzieli nas tyle kilometrów, ale mam nadzieję, że jeszcze będzie nie jedna okazja, aby wspólnie stworzyć coś fajnego. ^^ planowałyśmy sesję o zachodzie, po kilkunastu ujęciach słońce schowało się za chmurami :D druga stylizacja była już bez promieni zachodzącego słońca, ale jestem z tych zdjęć równie zadowolona, co z tych pierwszych, słonecznych. :) towarzyszyła nam oraz pomagała oczywiście niezastąpiona Natalka, mój prywatny przewodnik po Lublinie haha :* zapraszam do oglądania 
















zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4 

i backstage




backstage wykonała Natalia Żygłowicz

5 komentarzy :

  1. Mi osobiście nawet bardziej podoba się druga część sesji. :) Nieco chłodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe. Ósme zdjęcie z pewnością narysuję ^^ W końcu znalazłam to odpowiednie ;)
    Też bym chciała tak fotografować, ale na razie nikt nie chce mi pozować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, pokaż pracę jak skończysz<333333

      Usuń
  3. Słoneczne ujęcia zdecydowanie mają swój urok,lecz druga część skradła moje serce :) A w dodatku udało Ci się pokazać na tych ujęciach jak przepiękne oczy ma modelka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona Adrianna ♥ Pięknie Wam wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka