środa, 27 lipca 2016

Dominika

Gdynia Orłowo, 29.06.2016 r.






bardzo lubię tę sesję, po pierwsze dlatego, że robiłam ją w dzień moich urodzin, a po drugie - pozowała mi wspaniała Dominika. <3 podczas mojego pobytu w Lublinie nie udało nam się spotkać, więc bardzo ucieszyłam się gdy dowiedziałam się, że Dominika wybiera się do Trójmiasta. umówiłyśmy się na sesję, wysłałam Jej inspiracje, stwierdziłyśmy, że ukochane Orłowo będzie idealnym miejscem do zrealizowania pomysłu i działałyśmy. :) zapraszam do oglądania <3


























1 komentarz :

  1. Znajoma modelka ;)

    Robisz cudne zdjęcia. Są pełne kobiecości i delikatności. To wyróżnia cię na tle innych, i to sprawia, że chcę je oglądać. Więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka