czwartek, 21 lipca 2016

Ewa

Pruszcz Gdański, 23.06.2016 r. 







minął już prawie miesiąc od tej sesji, a ja dopiero dziś ogarnęłam część tych zdjęć. pierwsza stylizacja wciąż czeka na obróbkę. mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się to ogarnąć i wreszcie będę mogła na bieżąco ogarniać sesje. :) tę sesję kilkukrotnie przekładałyśmy ze względu na pogodę, ale warto było, bo tego dnia trafił nam się przepiękny zachód. <3 pozowała przepiękna Ewa, którą już znacie z sesji z białych kwiatkach (klik) i malowała ponownie niezastąpiona Magda. dream team :)













mod. Eve Black Cherry
mua. Magda Winciun-Nastały

dodatkowo zrobiłyśmy kilka zdjęć z synkiem Ewy <3




3 komentarze :

  1. Piękne kadry. Świetnie wychodzą Ci takie kwiatowe, słoneczne ujęcia! Miejsce naprawdę bardzo ładne, fajnie, że to takie "niestandardowe" pole maków, bo przeplatane białymi kwiatami. :) Jedyne co razi to mimika modelki - na każdym ujęciu ma taki sam wyraz twarzy! A szkoda, bo jest naprawdę piękną osóbką i różne miny, spojrzenia tylko urozmaiciłyby zdjęcia. :) Mimo wszystko wszystkie fotografie wyglądają pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZECUDOWNE!!! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka