sobota, 23 lipca 2016

Paulina

Pruszcz Gdański, 21.06.2016 r.





szczerze mówiąc nie wiem, która to moja współpraca z Pauliną, ale z każdej jestem równie zadowolona. pierwszą wspólną sesję miałyśmy 5 lat temu! :D jak ktoś jest ciekawy- KLIK 
a wracając do tej sesji- w ogrodzie mam piękny krzew róż i koniecznie chciałam przy nim w tym roku pofocić. napisałam na grupie, że szukam modelki i Paulina zgłosiła się dosłownie po sekundzie. :DD następnego dnia już fociłyśmy, a efekty poniżej. 























mod. Paulina Pawlak <3

2 komentarze :

  1. wow.. Są perełki. Bardzo podoba mi się duet róż i czarnej koronki. Czerwone usta i uroda modelki dopełniają całość. :) Przyjemny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne portrety, przedostatni to zdecydowanie mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka