niedziela, 7 sierpnia 2016

Roksana



nie pamiętam kiedy ostatnio obrobiłam z jednej sesji aż tyle zdjęć. i czy w ogóle kiedykolwiek tak było. chyba nie muszę mówić, że uwielbiam tę sesję? sesja nad morzem o zachodzie słońca siedziała w mojej głowie od dość dawna, a z Roksaną spontanicznie postanowiłyśmy ją zrealizować.. nie spodziewałam się, że pogoda nam aż tak dopisze i trafi się nam takie piękne światełko, bo prognozy nie były obiecujące. zdjęcia pod światło były moim priorytetem tego dnia, jednak z drugiej części jestem równie zadowolona. zapraszam do oglądania!



































modelka. Roksana Leśniak

canon 70d + revuenon 55mm f/1.4

4 komentarze :

  1. ale Roksana jest piekna...<3 moja ulubiona modelka foto :) sliczne zdjecia Wam wyszły :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie meega, ogólnie cała sesja wypadła suuper, Roksana jest bardzo piękną modelką! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się to zdjęcie, gdzie Roksana ma przechyloną głowę i rozwiane włosy (zdjęcie z bliska). Jest cudowne!
    Miałaś blendę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! nie, nie używam blendy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka