poniedziałek, 26 września 2016

Agata





szczerze mówiąc, początkowo nie byłam zadowolona z tych ujęć. na siłę obrobiłam 8 zdjęć i nie spieszyło mi się z ich publikacją. po 4 miesiącach od sesji postanowiłam dodać posta na bloga i przy okazji obrobiłam kilka dodatkowych kadrów, których wcześniej nie zauważyłam, a teraz je uwielbiam, jak i całą sesję. widocznie do niektórych sesji trzeba "dojrzeć".

patrząc na te zdjęcia przypomina mi się paskudna pogoda, która nam wtedy towarzyszyła. było niesamowicie zimno, wietrznie i deszczowo. jednak nie poddałyśmy się i tego dnia wspólnie z Agatą i Natalią stworzyłyśmy 3 cudowne sesje. [pierwsza], [druga]. poniższa akurat najbardziej kojarzy mi się z jesiennymi klimatami! sukni do sesji użyczyła nam Ana Loise.





modelka: Agata Ptasińska
suknia: Ana Louise
II fotograf: Natalia Żygłowicz












zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywami: revuenon 55mm f/1.4 i tamron 17-50mm f/2.8

a TUTAJ sesja okiem Natalki <3

4 komentarze :

  1. Super ta sesja wygląda w takich jesiennych barwach 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata jest obłędna. :) Mam podobnie ze zdjęciami... Niestety z każdą sesją. Nie potrafię szybko zacząć obrabiać. Wolę trochę odczekać i 'polubić' się z nowymi zdjęciami, dopiero wtedy jestem gotowa na jakąkolwiek pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja tak mam coraz częściej! jeszcze żeby modelki to rozumiały ;)

      Usuń
  3. Agata jest zjawiskowa... A Wasze współprace... Bosko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka