środa, 26 października 2016

sesja rodzinna & portrety Radka


latem odezwała się do mnie Pani Asia z prośbą o wykonanie sesji rodzinnej - pamiątki z wakacji oraz kilku portretów Radka. Myślę, że taka rodzinna sesja jest bardzo fajną pamiątką na lata. :) Makijażem Pani Asi zajęła się moja niezastąpiona Karolina Wagner. :*













tego dnia po raz pierwszy miałam okazję robić zdjęcia modelowi. myślę, że wyszło całkiem nieźle. :)









I oczywiście zapraszam na sesje - rodzinne, indywidualne, ślubne.. jakie tylko sobie wymarzycie. Chętnie pofocę w pomieszczeniach. :)

7 komentarzy :

  1. Nie urywaj połowy nóg/stóp czy też rąk ze zdjęcia. Tak nie wolno. Sama robię zdjęcia i dlatego właśnie u każdego zwracam na to uwagę, nie mówię, że ja sama nie robię takich błędów - każdy robi błędy. I lubię jak mi ktoś zwróci uwagę, trzeba uczyć się na błędach i przyjmować krytykę (mimo, że ja Ciebie oczywiście teraz nie krytykuję!). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "tak nie wolno" mnie rozśmieszyło :D ale dzięki, może w końcu zacznę zwracać na to uwagę:)

      Usuń
    2. No w sumie troszkę śmiesznie zabrzmiało, ale to nic :D

      Usuń
  2. O tutaj się zgodzę a anonimowym, że musimy na te nieszczęsne nogi uważać! :) Na zdjęciach z lasu, kiedy pozujące osoby stoją faktycznie trochę ten fakt ucięcia stóp rzucił się w oczy i przeszkadza.
    Poza tym piękna sesja wyszła. Rodzina na bank zadowolona. :) Bardzo podobają mi się kadry z molo, są ciekawe, lekko dynamiczne.
    Hmm Nie wiem czemu, ale ostatnie fotografie bardzo przypadły mi do gustu.. heh. :D
    Ogólnie dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kadr rodzinny i ten https://2.bp.blogspot.com/-Kf7U88cR9so/WA3vDk5r2wI/AAAAAAAAlUw/hv7Hin6TdocUVOnKHQJy4N7q5cZZNvQEQCLcB/s640/10.jpg miodzio!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka