poniedziałek, 24 października 2016

sesja urodzinowa Agnieszki


To była zdecydowanie jedna z najtrudniejszych sesji, jakie miałam okazję wykonać. Co jak co, ale ustawianie dziewięciu dziewczyn nie jest łatwą robotą. :D Stresowałam się czy sobie poradzę, czy mój obiektyw podoła z łapaniem ostrości itp. Jednak moim zdaniem wyszło bardzo fajnie i, co najważniejsze - dziewczyny są zadowolone z efektów naszej współpracy. :)

Na sesji była super atmosfera, dziewczyny doskonale przygotowały się do zdjęć i fotografowanie było samą przyjemnością. 

Jako miejsce wybrałyśmy niezastąpione Orłowo.
















Zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem tamron 17-50mm f/2.8

Jeśli ktoś chciałby również taką sesję wykonaną przeze mnie - zapraszam do kontaktu: patrycja.chyla.pc@gmail.com

7 komentarzy :

  1. super :) i dziewczyny bedą miały fajne wspomnienia :)
    ja sama sobie przypominam sesję z panieńskiego mojej siostry widząc tu tyle dziewczyn :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, ze sesja wyszła Ci znakomicie! :) Sama bym się stresowała taką iloącią modelek na raz! :) Ale efekty - jak widać - świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,3,4,5 oraz pierwsze skaczące - super! Fajna miejscówka i kolorystycznie miodzio!:)A sama też miałam wielkie obawy przed pierwszą sesją panieńską, bo jednak ustawienie tylu osób(ja miałam 12) to jednak wyczyn, bo ile póz/ustawień można zrobić...:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ! świetne kolory, takie pastelowe. I podziwiam za wykonaną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, kiedy pierwszy raz wpadłam na tą sesję na Twoim facebooku pomyślałam że to tylko jakaś inspiracja z internetu - wielkie wow! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka