czwartek, 24 listopada 2016

Dominika



skończyłam obrabiać zdjęcia z sesji z Dominiką. dziś minęły dokładnie dwa tygodnie od naszej sesji (jak ten czas leci!), postanowiłam więc dodać posta. :) sesję wykonałyśmy podczas mojego wyjazdu do Lublina (parę słów o wyjeździe tutaj). wyszło nam całkiem sporo fajnych ujęć, mimo, że nasze spotkanie trwało nieco ponad godzinę. było okropnie zimno! jestem bardzo zadowolona z naszej już trzeciej współpracy<3 i nie mogę doczekać się kolejnych!

zrobiłyśmy dwie zupełnie różne mini-sesje ja uwielbiam tę pierwszą! Dominika sama wykonała przepiękny makijaż. modelka ideał!






mod. i mua. Dominika Tomkowska
pomoc. Natalia Żygłowicz
















canon 70d + revuenon 55mm f/1.4 i helios 58mm f/2

3 komentarze :

  1. Bardziej spodobała mi się druga cieplejsza wersja. Płaszcz i sweter idealne do zdjęć. Pięknie widac fakturę materiału. :) Portrety cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza seria z czarnym sweterkiem najbardziej przypadła mi do gustu, świetne ujęcia! Razem z Dominiką tworzycie super duet :)
    http://paralume-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka