wtorek, 15 listopada 2016

LUBLIN ❤


ubiegły weekend spędziłam w Lublinie. tym razem mój wypad do Lublina nie był typowo zdjęciowy. co jak co, ale ostatnimi czasy pogoda nas nie rozpieszcza, dni są coraz bardziej mroźne, przez co na sesjach działa się w pośpiechu, aby za bardzo nie zmarznąć. wykonałam więc tylko 3 sesje, ale dzięki temu z Natalią miałyśmy czas, aby nadrobić PÓŁ ROKU od naszego ostatniego spotkania. <3 zleciało w mgnieniu oka! rozpisywać się nie będę - zapraszam do oglądania fotorelacji z wyjazdu (uwaga, bardzo dużo zdjęć!!!)

pierwsza sesja:

spotkania z Dominiką nie mogłam odpuścić! tym bardziej, że podczas mojego ostatniego pobytu w Lublinie nie udało nam się spotkać i pofocić.







druga sesja - Adrianka - modelka ideał <3







najlepsze lody na świecie<3



i trzecia sesja - z przepiękną Kasią <3










ostatniego dnia odwiedziłyśmy cudowne miejsce - kocią kawiarnię MRAU CAFE. więcej zdjęć znajdziecie na blogu Natalii [KLIK]










bekstejdżowała i towarzyszyła oczywiście moja ukochana Natalia<3
to były cztery wspaniałe dni. cieszę się, że pomimo dzielących nas kilometrów widujemy się stosunkowo często i mimo paskudnej pogody spędziłyśmy cudownie ten czas. dziękuję :*


4 komentarze :

  1. Strasznie fajny post. :) Mogłabyś czasem częściej umieszczać takie zdjęcia 'od kuchni'. Bardzo przyjemnie się ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, postaram się! :D

      Usuń
    2. Musisz po prostu częściej Lublin odwiedzać! Ręcznik czeka :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka