środa, 30 listopada 2016

Paulina


mod. Paulina Pawlak [link do jej bloga]


to było bardzo owocne spotkanie! mimo selekcji zdjęć zostało dużo, ale nie mogłam się powstrzymać:)  Paulina jak zwykle przyjechała do mnie obładowana ciuchami, powstało więc aż 5 stylizacji, dawno aż tylu nie obfociłam podczas jednej sesji. zapraszam do oglądania i komentowania :)


























zdjęcia w pomieszczeniu wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4, doświetlałam softboxem.

zdjęcia w plenerze: canon 30d i obiektyw tamron 17-50mm f/2.8

zapraszam na sesje. jest również możliwość zakupu zaproszeń na sesje zdjęciowe w ramach prezentu na gwiazdkę. po szczegóły zapraszam na priv.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka