piątek, 9 grudnia 2016

plener ślubny Agaty i Mikołaja



jakiś czas temu poszukiwałam par, które chcą "poudawać małżeństwo" do sesji ślubnych. znalazłam taką, która nie musiała udawać :D Agatę i Mikołaja. przed ślubem robiłam im sesję narzeczeńską, której efekty możecie zobaczyć TUTAJ. wiedziałam, że mój pierwszy plener ślubny musi być wyjątkowy. szczerze mówiąc jestem znudzona, gdy widzę kolejne ujęcia ślubne w parku oliwskim czy na orłowskiej plaży. ja chciałam zrobić coś innego klimatycznego i tak wpadłam na pomysł jarmarku bożonarodzeniowego! Agata i Mikołaj się zgodzili, więc umówiliśmy się na sesję. sesja była ekspresowa, trwała dosłownie 20 minut, ale mimo wszystko udało mi się wybrać sporo udanych ujęć. jestem mega zadowolona, że w końcu w swoim portfolio mam ślubne zdjęcia i bardzo dziękuję Agacie i Mikołajowi za marznięcie i zaufanie :)







makijaż i fryzurę Agaty wykonała Katarzyna Weyna / studio najss












4 komentarze :

  1. No cóż... Rewelacja! Kilka kadrów jest ostrych jak żyleta (ostatnio mam własnie do tej ostrości słabość), kolory przyjemne dla oka BARDZO. Mega udana sesja. :) 20 minut? WOW...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy plener slubny- i taki sukces! Wyszlo Ci to genialnie, jestem jeszcze bardziej przekonana, zeby w lato przyjechac do Ciebie na zdjecia ze swoim chlopakiem :-)
    Jestem totalnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się różnorodność kadrów, zdjęcie 12 aż muszę zapisać do swoich inspiracji bo bardzo podoba mi się ta poza. Jedyne co bym zmieniła to kazałabym się Panu Młodemu uśmiechnąć! :D Ale wiadomo, nie wszystko jest w naszej mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, uwielbiam sesje w takich miejscach, magiczne ujęcia!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka