środa, 4 stycznia 2017

Adrianna



witam w nowym roku! fotograficzne podsumowanie ubiegłego roku znajdziecie [TUTAJ].

mała odskocznia po sesjach świątecznych :) od sesji z Adrianką minęły już prawie dwa miesiące. jestem w szoku, że czas leci tak niesamowicie szybko. sesję wykonałyśmy podczas mojego pobytu w Lublinie. było okropnie zimno, na niektórych ujęciach widać nawet śnieg, typowo jesienny klimat nam nie dopisał! :D mimo wszystko jestem zadowolona, że udało nam się stworzyć zupełnie inne ujęcia niż przy naszej pierwszej współpracy. (link tutaj) mam nadzieję, że z Adrianną stworzymy jeszcze więcej sesji, ta dziewczyna jest niesamowita! <3





mod. Adrianna Brzozowska
backstage i pomoc. Natalia Żygłowicz






















fotorelacje z wyjazdu i backstage z sesji możecie obejrzeć tutaj

zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka