niedziela, 8 stycznia 2017

reportaż: chrzest Igi


niecały rok temu zrobiłam kurs uprawniający do fotografowania podczas ceremonii liturgicznych. chciałam powoli wziąć się za robienie reportaży. sporo osób pytało mnie o możliwość wykonania przeze mnie reportażu ślubnego, ale odmawiałam. nie czułam się pewnie. :)

jednak ostatnio (dokładnie wczoraj:D) miałam okazję wykonania pierwszego reportażu w kościele - reportażu ze chrzcin. stres był ogromny. obawy, że kościół będzie ciemny, że mała przepłacze cały chrzest, że bateria w aparatach i w lampie się rozładuje, itd. :) po zdjęciach wykonanych w kościele miałam mega niedosyt, jednak nadrobiliśmy po ceremonii w domu rodzinnym Agnieszki, mamy Igi. zapraszam do oglądania części reportażu :)

































zdjęcia w kościele: canon 70d, tamron 17-50 f/2.8 i lampa yongnuo speedlite yn568ex II,
zdjęcia w domu: canon 70d i revuenon 55mm f/1.4

6 komentarzy :

  1. Gratuluję pierwszego reportażu! Sama kiedyś chciałabym takie wykonywać :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie odnośnie tego kursu liturgicznego. Jestem z pomorza i również chciałabym takowy kurs zrobić, jednak ciężko mi znaleźć jakiekolwiek informacje w internecie :( Gdzie taki kurs można zrobić, kiedy i za ile? :) Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robiłam w gdyni http://www.nmp-gdynia.pl dzwoń tam to się dowiesz. kosztuje koło 100zł

      Usuń
  3. super :)wyszło bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak złapiesz bakcyla to potem tylko będzie lepiej:) Ja też dużo razy odmawiałam ( z jednym obiektywem nie wyrobię-myślę sobię...no i te inne techniczne obawy, o których wspominasz) Obecnie mam dwa i wyrabiam się z nimi na ślubach, studniówkach i wszystkich tego typu imprezach:) Kwestia przełamania wstydu i strachu bo jednak myśl, że cały kościół patrzy na Ciebie wcale nie pomaga (zwłaszcza kościół):) Ale zasada " ja nie patrze na Was, a Wy na mnie" działa i wystarcza w zupełności hehe:) Powodzenia w kolejnych reportażach!:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka