piątek, 27 stycznia 2017

sesja noworodkowa Karolka


jakiś czas temu na moim fanpage'u dodałam posta, że poszukuję noworodka do sesji. Monika zgłosiła się do mnie, że przed trzema tygodniami urodziła małego Karolka. umówiłyśmy się na sesję i tak powstały te naturalne i delikatne ujęcia. jak przed każdym nowym fotograficznym wyzwaniem był mega stres, ale poszło sto razy lepiej niż myślałam! Karolek był grzeczny jak aniołek (przez większość czasu! :D). w godzinę udało nam się zrobić ponad 350 zdjęć.  Monika, dziękuję za zaufanie <3 zapraszam do oglądania.


















co myślicie? zostawiajcie komentarze :)

zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4

ostatnio zaopatrzyłam się w parę komplecików do sesji noworodkowych. jeśli ktoś jest zainteresowany taką sesją - zapraszam do kontaktu :)






3 komentarze :

  1. Fotki super a Karolek cudeńko:-* a czy sesje taka poltorarocznych bliźniaków też robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, chętnie zrobię, zapraszam do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemność po mojej stronie, a właściwie naszej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka