środa, 1 lutego 2017

Natalia

dziś mam do pokazania Wam sesję mojej kochanej kuzynki, Natalii. od sesji minęło już prawie pół roku, więc chyba najwyższy czas pokazać całość. wiankowe sesje zdecydowanie należą do moich ulubionych, nie mogę się doczekać wiosny! zapraszam do oglądania i komentowania oczywiście ;)

















zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywami: revuenon 55mmf/1.4 i helios 44-2 58mm f/2.0



zapraszam na zdjęcia :) sesje wykonuję każdemu, nie wymagam doświadczenia. po więcej informacji zapraszam na mojego facebooka - w wiadomościach odpowiem na wszelkie pytania :)

3 komentarze :

  1. sesja wymiata!! ;) naprawdę umiesz zatrzymać czas i przekazać emocje!! I mam nadzieję,że znów coś dodasz na bloga,bo obserwuje od dawna i uwielbiam ;) najbardziej to sesje portretowe,bo świetnie uchwycasz emocje ! Życzę sukcesów w tej branży,a ja dalej będę wyczekiwac kolejnych zdjęć na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mogę się doczekać wiosny i ujęć z wiankami <3 Zdjęcia prezentują się pięknie,bokeh czaruje a wianek na głowie dodaje im lekkości :) Czy mi się wydaje,czy sukienka to jakiś projekt DIY? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, projekt to za dużo powiedziane! ta "sukienka" to zasłona :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka