wtorek, 7 lutego 2017

Nika

Nika pojawiła się przed moim obiektywem już trzeci raz - i trzeci raz w innym kolorze włosów! :) ta sesja wyszła dość spontanicznie. Nika ogłosiła się na jednej z grup, że będzie w trójmieście, a "odpadł" jej fotograf i ma gotową stylizację do sesji. miałam wtedy mega ochotę na sesję, więc Nika spadła mi z nieba i następnego dnia działałyśmy. udało nam się złapać nawet resztki zimy(która na szczęście już do nas wróciła i mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze choć jedną sesję w zimowych klimatach). 

backstage z sesji możecie zobaczyć tutaj [KLIK]


mod. Nika Żarejko / fanpage















3 komentarze :

  1. Piękna modelka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite zdjęcia !! i podziwiam modelkę ,że w takim stroju mimo nie zbyt wysoki temperatur dała z Ciebie 101% ;) a ta ostatnia sesja w tle z folią, pojawi się również na blogu? Też dosyć ciekawa ;) a jak można wiedzieć ile zazwyczaj trwa u Pani sesja zdjęciowa ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy! jasne, pojawi się. jeszcze nie dokończyłam obróbki, ale jak dobrze pójdzie to jutro/pojutrze dokończę i w weekend całość będzie do obejrzenia :) sesja zazwyczaj trwa koło godziny, 1,5h :) czasem dłużej, czasem krócej. wszystko zależy od ilości stylizacji (o ile jest więcej niż jedna) i doświadczenia modelki (wiadomo, że z doświadczoną modelką wyjdzie szybciej niż z osobą, która pierwszy raz stoi przed obiektywem).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka