piątek, 31 marca 2017

akcesoria do zdjęć

przegląd nowości do sesji zdjęciowych :)



niedługo szykuje mi się pierwsza sesja brzuszkowa i tę moskitierę kupiłam z myślą o niej. mam nadzieję, że uda mi się zrobić również sesję bieliźnianą, sensualną. taka sesja od dawna siedzi w mojej głowie:) będę szukać modelki, obserwujcie mojego facebooka po więcej informacji.

moskitiera: allegro
akcesoria do sesji noworodkowych i dziecięcych przyszły do mnie jakiś czas temu, część z nich udało mi się już wykorzystać do sesji z małym Czarkiem. żałuję tylko, że nie udało mi się znaleźć żadnej dziewczynki do zdjęć, ale na pewno w nabliższym czasie wykorzystam resztę ubranek do sesji rodzinnych i świątecznych. w końcu Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami :)


nastydress


nastydress


facebook


nastydress
zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem helios 44-2 58mm f/2.0, doświetlałam blendą 

3 komentarze :

  1. moja moskitiera też czeka na brzuszkową sesje :P no i sensulaną/kobiecą:D
    Mam pytanko..co robisz,że Ci nie ucieka ostrość w heliosie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jakiegoś czasu mam przejściówkę z potwierdzeniem ostrości :) ale nigdy nie miałam problemu z ostrością, pomagałam sobie live view np

      Usuń
    2. ja mam zwykłą przejściówkę,ale musze chyba zainwestować w nową :D dzięki! ;*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka