sobota, 4 marca 2017

Justyna

efekty współpracy z niesamowitą Justyną. w końcu udało nam się spotkać, szczerze mówiąc długo zabierałam się do napisania do Justyny(nienawidzę pisać do modelek!) jednak zagadałam i po około miesiącu udało nam się spotkać. bardzo miło wspominam to spotkanie, od pierwszej chwili znalazłyśmy wspólny język. mieszkamy bardzo bliziutko od siebie, więc mam nadzieję, że już niedługo spotkamy się ponownie. 

wyszły nam dwie mini sesje - ta druga była totalnym spontanem. już padła mi bateria w moim aparacie i wykonałam ją starym 30d, który, jak się okazało, ma się bardzo dobrze. zapraszam do oglądania i komentowania :) 



mod. Justyna Benedykcińska <3 / VOX MODELS MANAGEMENT



















I część sesji wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4, drugą canonem 30d i tym samym obiektywem:)

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka