poniedziałek, 13 marca 2017

Wiktoria

szczerze mówią nigdy przedtem nie robiłam sesji typowo beauty, i nie wiedziałam jakich efektów się spodziewać. oczywiście zawsze największym problemem dla mnie był retusz. :) do tego, nie miałam oświetlenia do fotografowania w domu. jednak jakiś czas temu kupiłam softboxa i lampę błyskową, dzięki czemu mogłam rozszerzyć moje portfolio o zdjęcia w pomieszczeniach. przez ostatnie lata zima była dla mnie okresem fotograficznego zastoju, cieszę się, że w tym roku była (w sumie nadal jest!) dosyć produktywna. 

od mojej ostatniej sesji z Wiktorią minęło już 1,5 roku i cieszę się, że ponownie udało nam się umówić. postanowiłyśmy zrobić sesję w klimatach beauty. co do wizażu - wiedziałam, że Magda będzie niezastąpiona! dogadałyśmy pasujący naszej trójce termin i działałyśmy. jaram się tym makijażem i nieskromnie mówiąc uwielbiam tę sesję! dziękuję dziewczyny! <3 zapraszam do oglądania zdjęć :) 


modelka: Wiktoria Kuźma
makijaż: Magda Winciun-Nastały









i backstage:



zdjęcia wykonałam canonem 70d i obiektywem revuenon 55mm f/1.4, doświetlałam softboxem oraz lampą błyskową yongnuo 568ex II

1 komentarz :

  1. Wow! Genialnie wam to wyszło, makijaż nieziemski no i oczywiście zdjęcia świetne!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka