środa, 14 czerwca 2017

reportaż ślubny Asi i Mateusza



ten reportaż był dla mnie ogromnym wyzwaniem. po raz pierwszy miałam okazję fotografować ślub kościelny. chyba każdy wie, że wykonywanie reportażu ślubnego to mega odpowiedzialność - w końcu to jeden z najważniejszych dni pary. przed reportażem towarzyszył mi niesamowity stres. czy mój sprzęt da radę?  i przede wszystkim - czy ja sobie poradzę? bez zbędnego pisania, zostawiam Was ze zdjęciami. (uwaga, dużo zdjęć!)






























































3 komentarze :

  1. wow! używasz lampy,a wcale nie wygląda jakbyś to robiła ;) piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kościele nie używałam bo był jaśniutki, iso 1600 i dało rade bez lampy :D ale na przyjęciu to wiadomo - bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Natomiast ja uważam, że dopiero teraz podczas reportażu wychodzi brak profesjonalnego sprzętu. Totalnie nie zgadzam się z wcześniejszym komentarzem i lampę widać strasznie, powinna być o wiele bardziej delikatniejsza. Ale i tak jak na pierwszy raz nie jest najgorzej. Zdjęcia z kościoła są o wiele lepsze niż te z przyjęcia. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka